Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Sjukan igen

Av Maria Nilsson - 10 maj 2011 15:24

Nyss hemkommen från sjukhuset igen..

Gjorde ctg och "nästan" en flödesmätning ha ha ha ha 

min son är en riktig fighter och ligger inte stilla alls... han skulle minsann inte mätas och dom fick absolut inte lyssna på hans hjärta..

han bara bråkade :) pappas pojke sa anwer   hade inte heller öppnat mig mer men det "trycker" lustigt ibland..

tyvärr hade vår älskade son inte vänt på sig utan håller sig med rumpan neråt och han låg och sög så sött på fingrarna :)

bara att planera inför snittet den ** maj ^^ hehe nope kommer inte berätta för er ni får se..

Kommer upp en bild på sonen på fb när det är klart för INGEN ska få veta när det är dax *muahahahaha*

är också överlycklig för vår gosse hade växt till sig bra o ligger på 21% exakt han låg på 22 % sist.. väger nu 2300 och det kan diffa på 532 gram som fattas... så vår son kommer FÖRHOPPNINGSVIS väga så bra så vi slipper neonontalavdelningen när det är dax :) 

Anwer har börjat följa med mer och mer till sjukhuset..  det käns faktiskt bra för jag vet han bryr sig.. har inte känt det innan faktiskt så det är en underbar känsla  


Love u    

 
 
Kim

Kim

10 maj 2011 16:17

vad skönt att läsa att han gått upp lite. förstår att du inte vill göra snitt. en op är alltid en op. men det kommer gå riktigt bra. önskar er all lycka min vän...

kramisar

http://kimstolpe.blogglatsen.se

Maria Nilsson

11 maj 2011 09:02

Ja jag lever på hoppet att han vänder sig på snitt dagen :) men sån tur har ja inte hehehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Nilsson - 14 juli 2011 23:55

Jag är sååååå hemska trött...önskar ja kunde lägga mig med leon och sova.. går bara inte.. har ingen ro till det...  Önskar min man kunde ha ro att sitta en 30-60 min med sonen så jag får sova om så bara 10 min... visst sover leon på natten med men...

Av Maria Nilsson - 12 juli 2011 09:23

Idag är det bvc som gäller, har badat min lilla fis och satt på han en body som han fick av ett par vänner.. han har sovit nästan hela natten och nu sitter han i babysittern och kollar på på.. snart RR ju som ska laga mat..   Efterlyser lite kläd...

Av Maria Nilsson - 11 juli 2011 22:35

Har suttit och funderat på en sak i många många veckor, kan inte förstå varför man vill skada människor på de sättet som pågår.. det är inte  människorna som du sätter dit du skadar utan det är världens goaste "brukare" han är ett barn som växer upp ...

Av Maria Nilsson - 7 juni 2011 20:46

Saknar dig Tobbe.. det gör så jävla ont.. har en underbar som liggandes här bredvid mig.. kan inte känna riktig glädje när jag fortfarande sörjer dig.. älskar min som mer än livet själv.. känns bara för jävligt att du inte är här hos oss.. du får ald...

Av Maria Nilsson - 22 maj 2011 11:53

Underbart att sitta och titta på min son när han sover.. vilken känsla det är.. finns inget bättre faktiskt.. Jag är MAMMA   kan inte riktigt fatta det, overkligt faktiskt.. MAMMA är ett mäktigt ord  ...

Presentation


Familjen Nilsson Al-Hashimi

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Speaaak to me ;)

bebis


Ovido - Quiz & Flashcards