Alla inlägg under mars 2011

Av Maria Nilsson - 31 mars 2011 07:38

Alla har vi våra upp och ner gångar.. Alla har vi en jävlig dag då och då..

Har accepterat det faktum att ni ÄR borta NI kommer inte tillbaka igen..

Jag vet att ni finns runt omkring oss och att ni ser oss även om vi inte ser er  


  Låg precis bredvid gubben och bara myste såna stunder gör att man verkligen inser HUR MYCKET man älskar dom.. Han är speciell och jag menar speciell, vi har våra stunder som alla andra par MEN sen jag släppte min svartsjuka och inte kontrollerar allt så är allt så annorlunda.. Jag mår själv mycket bättre, han mår mycket bättre och vårt äktenskap är ÄNNU BÄTTRE.. Jag kan inte kontrollera eller förebygga att han träffar en ny kvinna, finns ju inget man kan göra åt det.. OM jag hade fortsatt tror jag att han hade lämnat mig.. Hemska tanke men den är ju sann... 


  Anwar      

Av Maria Nilsson - 21 mars 2011 08:15

Idag har jag verkligen inte en bra dag... jag är trött både fysiskt och psykiskt och jag menar JÄTTE trött...


Jag är så jäävla förbannad på alla som lämnat oss här nere!!! Så jävla egoistiskt... olycka,sjukdom,självmord och alla sätt ni dött på det är ÄNDÅ orättvist...


Är trött på att alltid gråta och mår dåligt... men vad ska jag göra.. inte en dag utan att jag fäller er tår för er... borde snart inte ha några kvar i kroppen... jag undrar alltid varför det blev så här?? det är med ett ord jag är trött på VARFÖR det eviga malande ordet i huvudet.. 


Att förlora så många under så få år har satt sina spår i själen.. man kan inte bara glömma och gå vidare finns ingen möjlighet.. 


Ett   till alla änglar, ni är så många som lämnat oss att jag inte ens orkar räkna er    

Av Maria Nilsson - 21 mars 2011 07:17

Ja god morgon

Har sovit som en röv inatt igen, alla säger till mig att passa på att sova nu innan mini kommer, kyss min rompa att de inte går för det vill inte mini... är trött så jag mår illa... vafan ska ja göra..


idag har ja ont i magen med, ingen aning om vf.. oroar mig för mkt alltid, ser problem som inte finns, stressar upp mig och mår skit för minsta sak.. varför måste de vara så.. har sån ångest inte över att bli mamma men för att inte bli en BRA mamma för att jag inte ska kunna ge mitt barn de hon/han behöver i livet...


tankarna snurrar om mormor,farfar,tobbe ja och alla andra i himlen som så jävla tvunget skulle dit... ursäkta ordet jävlar men de e så jag känner JÄVLA HELVETE vad jag kan vara arg på er för att ni lämnat oss här nere.. tänkte ni aldrig på hur mkt smärta vi går igenom varje dag i livet.. bitarna folk har fått plocka ihop efter er.. det är orättvist faktiskt!!


Nä om man ska ta datan med sig till sängen i stället och kolla film eller nått...




The other night dear, as I lay sleeping
I dreamed I held you in my arms
But when I awoke dear, I was mistaken
And I hung my head and cried

You are my sunshine, my only sunshine
You make me happy when skies are gray
You'll never know dear, how much I love you
Please don't take my sunshine away

I'll always love you and make you happy
If you could only say the same
But if you leave me, to love another
Well you'll regret it all someday

You are my sunshine, my only sunshine
You make me happy when skies are gray
You'll never know dear, how much I love you
Please don't take my sunshine away

You told me once dear, that you really loved me
And no one else could come between
Well now you've left me, and love another
You have shattered all my dreams

You are my sunshine, my only sunshine
You make me happy when skies are gray
You'll never know dear, how much I love you
Please don't take my sunshine away
Please don't take my sunshine away

Av Maria Nilsson - 20 mars 2011 20:39

Ja då va de ännu en dag då tankarna bara snurrar och snurrar.. man ser hur folk runt omkring en blir sårade av och till..hur alla mår dåligt, precis som jag.. jag kan inte göra något för mina nära och kära.. man ser hur folk beter sig mot andra speciellt sin egen familj..

Förstår inte all ondska folk har i sina hjärtan faktiskt, kan inte förstå hur många av er kan sova på nätterna och bara vakna upp med ett leende..

Hur ni ens orkar se er i speglen och känna fan vilken bra människa jag är..


Ja o inte bara det.. tänker på dig min älskade bror!! Du kommer aldrig få se din systerson/dotter, du har inte fått se mig "smal", du har aldrig fått träffa min man, du ser inte din underbara son växa upp.. det finns så jävla mkt du missar och det gör mig ARG och FRUSTRERAD inte arg på dig min älskade bror utan på LIVET hur orättvist allt kan vara.. 


Idag har jag en sån dag då allt bara känns skit rent ut sagt... Vill bara krypa ihop som en boll i ett hört o bara försvinna.. försvinna och försvinna.. jag känner att jag vill och orkar inte leva så här.. kan inte förklara vad jag menar tyvärr..



vill bara skrika "DRA ÅT HELVETE"!!!!!!!!! 


haj dåååååå

Av Maria Nilsson - 17 mars 2011 19:26

Alltså jag blir rädd för mig själv... skulle kunna strypa ngn just nu... känner jag kokar utan anledning,,, ena stunden glad andra stunden ledsen o nu förbannad så ja kan explodera...

Blir fan inga fler barn hormoner skrämmer mig,, dom borde aldrig uppfunnits eller nått...


Gaaaaah fattar inte kvinnor med så många barn., men de e klart alla känner verkligen inte av det... träffade en kvinna på bussen som vänade sitt 3e barn och hon hade aaaaaldrig haft problem med hormonerna.. ville ge henne en käftsmäll vafan då aldrig haft problem o där sitter en annan hormon stinn flodhäst och vill börja pyla för hon gått upp 7 HG till.. sammanlagt 7.6 kilo UPP jahapp.. och sover gör man inte heller.. kanske därför humöret inte är på TOPP!!! 


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
!!   

Av Maria Nilsson - 14 mars 2011 18:49

Ha ha ha att humöret bara kan svänga så här... satt o blidde bara HELT jävla vansinig för INGENTING... stackars min man säger jag bara.. ja och inte nog med det börja storböla o på det fick jag en ångest attack... sen bara efter en halvtimme sitter jag och skrattar som ingenting.. min man måste tro han e gift med en psykopat eller nått.. tycker synd om han faktiskt.. kan nog fan inte vara lätt att leva tillsammans med en gravid kvinna.. ha ha ha ha ha ha kan inte låta bli att le åt de.. fan att han inte filmar mig.. eller kanske bäst då blir ja väl förbannad för det ;)


Ja idag har jag nog gjort en aning gör mkt.. det känns i mage och rygg.. mini knökar o bökar AB under mina revben när jag sitter ner... Har haft lite sammandragningar en va minsann läskig.. gick över snabbt.. ska minsann ta en dusch eller ett bad och sen försöka hitta plats till resten av tvätten :)


Fasen så mkt saker vi fått.. följande saker behöver vi INTE köpa:


Skötbord som kostade 1995 nytt

Spjälsäng kostade nog 900 

Sänghimmel 150 på ikea fint är det

Leksaker och nallar har vi nog fått för 600 om det räcker

Kläder till pojk för 1000 spänn tror jag

Babygym har vi fått 2 styck dom kostar 649 kr st

En läragå stol ska vi få 

En lekmatta som kostar 399 

Snuttefiltar, matstol ja mkt mkt mer...


är HELT överväldigad av allt vi fått faktiskt och allt som folk kommer att komma med... VI är oxå OERHÖRT  tacksamma för allt verkligen.. <3 speciellt som det är första barnet och vi inte hade ngt alls 

Av Maria Nilsson - 12 mars 2011 19:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria Nilsson - 8 mars 2011 20:03

   jahapp vecka 29 här gadgeten på min presentation blev fel tyvärr.. men så här tjock har jag blivit.. mysigt MEN tungt :)

Ovido - Quiz & Flashcards